هفته پیش جناب زیبا کلام به مناسبت 16 آذر اومدن دانشگاه ما. موضوع بحثشون در مورد جنبش های دانشجویی بود.نمیخوام گزارش اون روز رو بنویسم چون رفتار بعضی دوستان و نادوستان اینقدر دور از ادب بود که هم شرم دارم از نوشتن و هم به نظرم سیاه کردن صفحه ی سفید فطرس است


اصلا دوست نداشتم درمورد اون روز بنویسم تا این که به حسب برنامه روزانه رفتم سایتkhamenei.ir  تا چرخی در آثار حضرت آقا بزنم. یه دفعه دیدم بخشی از صحبت های اون روز حضرتشان در جمع اعضای شورای انقلاب فرهنگی را برجسته کرده اند؛"دولت دینی یا دین دولتی؟!".

مضمونش این بود که دولت نباید به خاطر حرف های برخی که قصد محدود کردن و تخریب نظارت دولت بر امور فرهنگی مردم را دارند، نظارتش را کم کند.

تا این رو دیدم یادم افتاد به اون روز. از نظر من ارتباطی بین حرف که نه بهتره بگم بدحرفیه زیبا کلام و صحبت یا بهتر بگم جواب حضرت آقا به این بدحرفی بود.

زیبا کلام چی گفت؟

مضمونش این بود:

میگفت بعد از سال 84 یک نوع شبه جنبش دانشجویی قدرت گرفت و سر کار اومد که بهتر است بگوییم یک جنبش دولتی به وجود آمد که وابسته به دولت بود و تفکرات دولتیا رو اشاعه میکرد و هر چه اونا میگفتن رو انجام میدادن.......

 

من که بعد از شنیدن این حرف، ذهنم نشست روی کلمه"بسیج".حالا نمیدونم، شاید ذهن شما روی یه چیز دیگه بشینه!

به خودم گفتم نکنه بچه های بسیجی با شنیدن این حرف کم انرژی بشن و از این که توی بسیج هستن خدای ناکرده خدای ناکرده خجالت بکشن.

ببینید بچه ها، حضرت آقا جواب این حرف مفت رو داده و گفتن:"همان دینی که مردم دارند،دولت هم همان دین را دارد".

اهداف و عملکرد بسیجیان در راستای اشاعه و ترویج دین اسلام است یعنی ارزش ها و اعتقادات بسیج مبتنی بر اسلام است و خدا رو شکر که نظام ما هم نظام اسلامی است و دولت ما هم تسلیم به اسلام است و اگر بر طبق حرف های جناب زیبا کلام، بسیجیان دارند تفکرات دولت را اشاعه و ترویج میدهند، ما جز اسلام را اشاعه نمیکنیم و این نه سرافکندگی است و نه خجالت کشیدن را در پی دارد.

بنا به قرآن کریم،"کسانی مشمول پاداش می شوند که در راه حق استقامت کنند" و با کلام زشت بعضی افراد دلسرد نشوند.

پس دوستان عزیز دلسرد نشید و اتفاقا با شنیدن این جور بد حرفی ها پر انرژی تر بشید و سعی کنید با اخلاص بیشتری در راه خدا قدم بردارید.

فان حزب الله هم الغالبون